תורת אלהים: התבוננות יומית: אקרא לאלוהים עליון, לאלוהים המוציא לפועל הכול למעני…

“אקרא לאלוהים עליון, לאלוהים המוציא לפועל הכול למעני. הוא שולח עזרתו מן השמים ומצילני” (תהילים נ"ז:ב-ג).

האם עצרת פעם לחשוב שזה היה אלוהים שהביא אותך עד לרגע המדויק הזה? זה לא היית אתה, זה לא היה מקרה, ובוודאי שלא היה זה האויב. הוא, ה', הוא זה שהציב אותך כאן, בשעה הזו, בזמן הזה. ואם אינך מוכן להתמודד עם מה שאלוהים הכין עבורך כעת, דע שגם לא תהיה מוכן לשום דבר אחר שאתה חושב שהיה טוב יותר. אין טעם לרצות לחזור אחורה, להשתוקק שהזמן יחזור לאחור, או לחלום על ימים קלים יותר. אלוהים הביא אותך לרגע הזה כדי לעצב אותך, כדי ללמד אותך להישען עליו, ולא על עצמך.

ועכשיו, נדבר על מה שזה אומר בפועל. אם הזמנים הקלים חלפו, זה מפני שאלוהים רוצה להשתמש בזמנים הקשים כדי להפוך אותך לרציני יותר, ממוקד יותר, תלוי בו יותר. אך הנה האמת שרבים מנסים להתעלם ממנה: אינך יכול לחיות בתוך התכנית המושלמת של אלוהים אם אינך מוכן לציית לדברו. זה לא קשור למה שאתה חושב שנכון או נוח; זה קשור למה שאלוהים כבר גילה בכתובים. הוא השאיר את המצוות ברורות מאוד, אך רובנו פשוט מתעלמים מהן, וחושבים שאפשר ליצור דרך משלנו. אל תטעה: הזמנים הקשים הם הזדמנות עבורך ללמוד לבטוח באלוהים, אך אמון כזה מגיע רק כאשר אתה מחליט לחיות כפי שהוא מצווה.

והנה הנקודה החשובה ביותר: אין קִרבה לאלוהים בלי ציות. אין טעם לרצות את הברכות, ההגנה או ההכוונה של אלוהים אם אינך מוכן ללכת אחרי תורתו בדיוק כפי שניתנה. אלוהים לא מתמקח, הוא לא מגמיש, הוא לא מקבל פשרות. אם אתה רוצה לחיות בתוך התכנית המושלמת שיש לו עבורך, עליך להפסיק להתעלם מהמצוות ולהתחיל לציית להן, בכל מחיר. כאשר אתה עושה זאת, לא רק שאתה מתמודד עם אתגרי הזמן הזה באומץ, אלא גם חווה קִרבה לאלוהים שהבלתי-מצייתים לעולם לא יכירו. לכן, החלט היום: הפסק לברוח ממה שאלוהים קרא לך לחיות והתחל לציית לדברו. כך תמצא כוח, מטרה וקִרבה אמיתית עם ה'. -מעובד מ-J. D. Maurice. להתראות מחר, אם ה' ירצה.

התפללו איתי: אלי היקר, אמת היא שלעתים קרובות אני מוצא את עצמי שואל כיצד הגעתי לרגע המדויק הזה, לעתים חושב שזה היה בכוחי, במזל או אפילו בטעות. אך היום אני מכיר בכך שאתה, ורק אתה, הבאת אותי עד הלום, בשעה הזו, בזמן הזה, כדי להגשים את מטרתך בחיי. אני מודה שלפעמים אני משתוקק לחזור אחורה, לחלום על ימים קלים יותר או לדמיין שהייתי מוכן למשהו אחר, אך כעת אני מבין שהרגע הזה הוא מתנתך כדי לעצב אותי, ללמד אותי להישען עליך ולא על עצמי.

אבי, היום אני מבקש ממך שתעניק לי חכמה וכוח לחבק את אתגרי הזמן הזה, להבין שהימים הקשים הם כלי בידיך להפוך אותי לרציני יותר, ממוקד יותר ותלוי בך יותר. למדני לחיות בתוך תכניתך המושלמת, בהכרה שזה דורש ציות נאמן לדברך, ולא לרעיונותיי או לנוחותי שלי. אני מבקש שתראה לי את ערך שמירת מצוותיך כפי שהן, מבלי להתעלם מהן או לנסות ליצור דרך משלי, כדי שאלמד לבטוח בך בכל ליבי.

הו, אל עליון קדוש, אני עובד אותך ומשבח אותך על שקראת לי לקִרבה עמוקה איתך, שמורה לאלה שבוחרים לציית לרצונך, מתמודדים עם האתגרים בכוח, במטרה ובקִרבה אמיתית. בנך האהוב הוא נסיכי ומושיעי הנצחי. תורתך האדירה היא היסוד שמחזיק אותי עומד, אור נצחי שמאיר את צעדי. מצוותיך הן שרשראות אהבה הקושרות אותי אליך, מנגינת צדק השוכנת בנשמתי. אני מתפלל בשם היקר של ישוע, אמן.



שתף את זה!