תורת אלהים: התבוננות יומית: היה רגוע אצל ה' וחכה לו בסבלנות…

“היה רגוע אצל ה' וחכה לו בסבלנות” (תהילים ל"ז:ז')

המילים הללו, שנכתבו על ידי דוד, הן הזמנה לראות את אלוהים בכל דבר, ללא יוצא מן הכלל, ולקבל את רצונו במסירות מוחלטת. עשה כל דבר למענו, התחבר אליו במבט פשוט כלפי מעלה או בלב הנשפך אליו. אל תיתן לשום דבר לגזול את שלוותך הפנימית, אפילו לא לכאוס שבעולם שסביבך. מסור הכל לידיו של אלוהים, היה שקט ונוח בזרועותיו, בטוח שהוא שולט בכל, לא משנה מה יקרה.

השלום הזה שמגיע מהאמון באלוהים הוא יקר ערך, אך דורש ממך להישאר איתן, להיאחז בו בנחישות ולהאמין באהבתו הנצחית אליך. לעיתים קרובות מה שמערער את נפשנו הוא ההתנגדות לקבל את הכיוון של אלוהים, אך כאשר אתה נכנע לרצונו, אתה מוצא מנוחה שהעולם אינו יכול להסביר. עצוב לראות כמה נפשות חיות ללא שלום שמיימי זה, רודפות אחרי פתרונות אנושיים שלעולם אינם מספקים, בעוד שאלוהים מציע משהו הרבה יותר גדול.

והנה ההבדל: שלום שאין לו מחיר מגיע למי שמחליט לציית לתורת אלוהים האדירה. רוב האנשים מפסידים זאת כי אינם רוצים להיכנע לבורא, אך אינך חייב להיות כך. בחר לציית, חיה לפי הוראותיו, ויהיו לך השלום, השמחה וההגנה שאתה כה מחפש. היה רגוע בו היום, בטח בדברו, ותחווה מה זה לחיות בביטחון בזרועותיו האוהבות. -מעובד מתוך פ. דה סאל.

התפללו איתי: אלי היקר, פעמים רבות אני מוצא את עצמי נותן לכאוס שבעולם לגזול את שלוותי, מתנגד לרצונך במקום לראות אותך בכל דבר ולמסור כל עניין לך באמון מלא. אני מודה ששכחתי לנוח בזרועותיך; אני מכיר בצורך שלי להישאר שקט ולבטוח שאתה שולט בכל. אני רוצה לקבל את רצונך כדי למצוא את המנוחה שרק אתה יכול לתת.

אבי, היום אני מבקש ממך שתיתן לי כוח להישאר איתן, להיאחז בך בנחישות ולהאמין באהבתך הנצחית אלי, גם כאשר נפשי מתערערת. למד אותי לא להתנגד למה שאתה דורש, אלא להיכנע לרצונך, ולמצוא את השלום היקר שהעולם אינו מסביר. אני מבקש שתדריך אותי לחיות מחובר אליך, איתן בדברך, כדי שלא ארדוף אחרי פתרונות אנושיים, אלא אנוח בביטחון בדאגתך ובריבונותך על הכל.

הו, אל קדוש, אני עובד ומשבח אותך על שהבטחת שלום, שמחה והגנה למי שמצייתים לרצונך, ומציע לי מנוחה שהעולם אינו יכול לתת, בטוח בזרועותיך האוהבות. בנך האהוב הוא נסיכי ומושיעי הנצחי. תורתך האדירה היא המפלט השומר על שלומי, אור רך המרגיע את לבי. מצוותיך הם עמודי התווך של ביטחוני, שיר מנוחה המהדהד בנשמתי. אני מתפלל בשם היקר של ישוע, אמן.



שתף את זה!