“מי שלא יוולד מן המים ומהרוח אינו יכול להיכנס למלכות האלוהים” (יוחנן 3:5).
כאשר ישוע מדבר על הכניסה למלכות האלוהים, הוא אינו מתכוון רק לשמים לאחר המוות, אלא למלכות הבאה אל הארץ ולזכות לחיות אותה כאן ועכשיו. רבים מהנוצרים מסתפקים ברעיון של שמים עתידיים, מבלי להבין שההבטחה כוללת שינוי בהווה. להיכנס למלכות פירושו להחזיק בכל מה שהאלוהים הבטיח לנו: נוכחותו המתמדת, שלטונו המוקם על חיינו ורצונו הנעשה בנו ובאמצעותנו.
הכניסה למלכות זו אינה מתרחשת באופן אוטומטי, ואף לא מתוך ציפייה בלבד. היא מתרחשת באמצעות אמונה חיה ופועלת, אמונה המתבטאת בציות. אלוהים לא קרא לעמו לאמונה פסיבית, אלא למחויבות פעילה לרצונו. מי שרוצה לחוות את המלכות צריך להראות את אמונתו דרך כניעה מוחלטת לרצון האלוהי. לא די להמתין לברכות עתידיות; יש לפעול לפי העקרונות שאלוהים גילה.
המצוות של אלוהים נושאות בתוכן כוח משַנה. כל מי שבוחר לציית מוצא לא רק הכוונה, אלא גם כוח וסמכות רוחנית. ציות זה מאפשר לנו להיכנס למלכות האלוהים כבר עכשיו, לחוות את ההבטחות בחיינו הנוכחיים, ומבטיח לנו כניסה לנצח. אין הפרדה בין זה לזה. מי שחי בנאמנות לאלוהים כבר מתחיל ליהנות מהמלכות כאן בארץ, עם כל הברכות שהיא מביאה, ובזמן הנכון יירש את חיי הנצח. -מעובד מתוך א. מארי. להתראות מחר, אם ה' ירצה.
התפללו איתי: אלוהים יקר, אמת היא שמלכותך אינה רק הבטחה עתידית, אלא מציאות שאוכל לחיות כאן ועכשיו. אני יודע שלהיכנס למלכות זו פירושו לאפשר לנוכחותך, לרצונך ולשלטונך להתבסס בחיי. איני רוצה להסתפק רק בציפייה לשמים, אלא מבקש לחוות את מלוא נוכחותך היום, לחיות תחת ממשלתך וללכת בדרכיך בנאמנות.
אבי, היום אני מבקש ממך שתעזור לי שתהיה לי אמונה חיה, שתתבטא בציות מלא לרצונך. אני יודע שלא די להאמין בלבד; צריך לפעול לפי העקרונות שגילית. אני רוצה להראות את אמונתי לא רק במילים, אלא בחיי, בבחירה ללכת אחר מצוותיך ולחיות לפי אמתך. תן לי לב כנוע, מוכן ללכת במלכותך כבר מעכשיו, ולחוות את שלומך, כוחך ודאגתך בכל צעד.
הו, אלוהים קדוש, אני משתחווה ומברך אותך כי קראת את ילדיך לחיים של נאמנות ושלמות בך. תודה כי בציות לך כבר אוכל להתחיל ליהנות מהבטחות מלכותך, בידיעה שנאמנותי היום גם תוביל אותי לחיי נצח. בנך האהוב הוא נסיכי ומושיעי הנצחי. תורתך האדירה היא מגדלור נאמן המאיר את צעדי. מצוותיך הן כצל המנחם תחת עץ השלום בחום הצהריים. אני מתפלל בשם היקר של ישוע, אמן.
























