בימי ישוע כבר הייתה תוכנית ישועה אחת תקפה ליהודים ולגויים, ותוכנית זו נשארה זהה עד היום. מעולם לא הייתה דרך שונה לגויים לקבל סליחה וישועה. הישועה תמיד הייתה, ועדיין היא, דרך ישראל, העם היחיד שנבחר על ידי אלוהים ואושר בברית הנצחית של המילה. הגוי שרוצה להיוושע על ידי המשיח חייב ללכת לפי אותם חוקים שהאב נתן לישראל. האב רואה את האמונה והאומץ של הגוי הזה, למרות האתגרים הרבים. הוא שופך עליו את אהבתו, מאחד אותו עם ישראל ומוביל אותו אל הבן לסליחה ולישועה. זו תוכנית הישועה ההגיונית כי היא האמת. | והנלוה על ה’ לשרתו להיות לו לעבד… והמחזיקים בבריתי, והביאותים אל הר קדשי. (ישעיהו נו:ו-ז) | toratelohim.org
הנחש אינו זקוק להרבה כוח כדי לשכנע אנשים לא לציית לאלוהים. הוא פשוט מציע משהו שמוצא חן בעיני הלב האנושי, גם אם זה שקר ברור. כך היה בגן עדן וכך קורה בכנסיות רבות. מיליונים מקבלים את הדוקטרינה השקרית של “טובה לא ראויה” כי היא מציעה גן עדן ללא ציות לאב, דבר שישוע מעולם לא לימד בארבע הבשורות. מה שעשה המשיח היה להכשיר את שליחיו בדרך החיים שמובילה לישועה, ליהודים ולגויים כאחד. כמוהם, עלינו לשמור את מצוות השבת, המילה, איסור המאכלות האסורים, הציצית, הזקן, וכל שאר החוקים של ה’. הישועה היא אישית; ציית כל עוד אתה חי. | הקהל יהיה לכם ולגר הגר אתכם חוקה אחת לדורותיכם; חוקה עולם. (במדבר טו:טו) | toratelohim.org
רוב הדרשות בכנסיות מתעלמות מהציות לתורת אלהים החזקה, כאילו זה נושא משני. אך הציות הנאמן הוא לב כל הכתובים ויסוד תוכנית הישועה. האנושות התרחקה מאלוהים דרך אי-ציות, ורק דרך ציות כן ומלא נוכל לשוב אליו. דם השה אינו מטהר מורדים, אלא את אלה שמשתדלים לקיים, ללא יוצא מן הכלל, את כל המצוות שגילה ה’ בתנ“ך ובאמצעות ישוע בבשורות. כל השליחים והתלמידים היו נאמנים לחוקי אלוהים, וכך גם אנו חייבים להיות. אל תלך אחרי הרוב, ציית כל עוד אתה חי. | כאן סבלנות הקדושים, השומרים את מצוות אלוהים ואת אמונת ישוע. (התגלות יד:יב) | toratelohim.org
אם נחיה ברוח של אמונה, ענווה וציות מתמיד לכל מה שציווה האב, יהיו מעט מאוד פעמים שבהן נצטרך לזעוק להתערבות אלוהית, כי מי שחי כך נשאר באופן טבעי תחת הגנה מתמדת של העליון. אלוהים שומר מדי יום על ילדיו הנאמנים, כי הציות שומר את הנפש מיושרת עם רצונו. כאשר אנו משתדלים, ללא יוצא מן הכלל, לקיים כל אחת ממצוותיו החזקות שנגלו על ידי הנביאים וישוע, אנו נמנעים מרעות רבות עוד בטרם יופיעו. ההגנה אינה באה מייאוש, אלא מנאמנות מתמשכת. הישועה היא אישית. ציית כל עוד אתה חי. | אלף יפול מצידך ורבבה מימינך, אליך לא יגש… כי אתה ה’ מחסי. (תהלים צא:ז,ט) | toratelohim.org
נוצרים רבים מקבלים אי-ציות כי שמעו שבמאות הראשונות חדלה הכנסייה הקדומה לשמור מצוות כמו השבת, הזקן, המילה והציצית, כאילו טעות היסטורית של בני אדם פגומים יכולה להחליף את רצון הבורא הנצחי. איזו תרמית הרסנית! ישוע ציית להכל, והשליחים והתלמידים שלמדו ממנו ישירות צייתו להכל. אם אחרים דחו אחר כך את התורה, זה רק מאשר עד כמה הנחש פועל להרחיק את האנושות מהדרך הצרה. הסטנדרט מעולם לא השתנה: אנו הולכים אחרי המשיח, לא אחרי הסוטים. הישועה היא אישית. ציית כל עוד אתה חי. | כל העובר ואינו נשאר בתורת המשיח, אין לו את אלוהים; הנשאר בתורת המשיח, לו יש גם את האב וגם את הבן. (יוחנן ב 9) | toratelohim.org
יש אנשים שלא אוהבים את המילה “דת” וטוענים שלישוע לא הייתה אחת, אך זו הכחשת העובדות. ישוע נולד, חי ומת כיהודי, כשהוא מטיף לאמונה האמיתית של ישראל ומגלה את האב, אלוהי ישראל. מה שהוא לא עשה זה לייסד דת חדשה לגויים, עם דוקטרינות ומסורות חדשות, ולא לימד ישועה ללא ציות לחוקי אביו. הוא לימד שהאב הוא שמוביל אותנו אל הבן, אך האב אינו מוביל מורדים אל הבן. הוא מוביל רק את אלה שהולכים לפי החוקים שנתן לעם הנבחר בברית עולם. אלוהים אינו שולח אל הבן את אלה שמודעים לכך שהם מפרים את חוקיו. תוכנית הישועה הזו הגיונית כי היא האמת. | אמי ואחי הם השומעים את דבר אלוהים [התנ“ך] ועושים אותו. (לוקס ח:כא) | toratelohim.org
כאשר אנו, הגויים, מגלים את האוצר הנסתר שבצייתנות נאמנה לתורת אלהים שנגלתה בתנ“ך, אנו חשים גם שמחה וגם זעם. שמחה על שראינו סוף סוף את הדרך הצרה, וזעם על כך שכל כך הרבה מנהיגים הסתירו מאיתנו את האמת הזו. אך אין זה מפתיע: מיד כשישוע חזר אל האב, החל השטן בתוכניתו להשמיץ את תורת אלהים החזקה בקרב הגויים, ולהפיץ את השקר שאין צורך לציית למה שציווה העליון. מאז, מיליונים הולכו שולל, נותקו מהברית הנצחית ומנועו מלהישלח אל השה. הישועה היא אישית. ציית כל עוד אתה חי. | והנלוה על ה’ לשרתו להיות לו לעבד… והמחזיקים בבריתי, והביאותים אל הר קדשי. (ישעיהו נו:ו-ז) | toratelohim.org
התנ“ך מלא בהבטחות של אלוהים לאלה שמצייתים לו. אין הבטחה לאלה שמתעלמים מחוקיו. אך אם דוקטרינת ”טובה לא ראויה” הייתה נכונה, אז הבטחות אלוהים לא היו לאלה שמבקשים לציית לו, אלא לאלה שאינם ראויים לכך: שקרנים, מוציאי דיבה, אנשים אלימים, וכל מי שאינו משתדל להיות ראוי לטובו של אלוהים ולישועה במשיח. בפועל, גויים רבים בכנסייה מתעלמים מתורת אלהים על בסיס הדוקטרינה השקרית הזו. מה שהם לא מבינים הוא שהם נרמים על ידי הנחש ונבחנים על ידי אלוהים, בדיוק כפי שקרה עם אדם וחוה בגן עדן ועם היהודים במדבר. ציית כל עוד אתה חי. | אלוהים הוליך אותך כל הדרך במדבר כדי לענות אותך ולבחון אותך, לדעת את אשר בלבבך, התשמור מצוותיו אם לאו. (דברים ח:ב) | toratelohim.org
לקרוא לפרוש מישהו שאוהב את אלוהים ושואף לשמור את מצוותיו הוא למעשה דבר שטני. בניגוד למה שמטיפים מנהיגים רבים בכנסיות, ישוע מעולם לא גער בפרושים על שמירת תורת אביו, אלא על כך שלימדו ולא קיימו. הם לא היו צייתנים, אלא צבועים. ישוע תמיד הגן על שמירת התורה שנתן אביו לנביאי התנ“ך. השליחים והתלמידים, שלמדו ישירות מהמאסטר, היו נאמנים לכל מצוות ה’, וכך גם אנו צריכים להיות. אל תלך אחרי הרוב, שמור כל עוד אתה חי. | כאן סבלנות הקדושים, השומרים את מצוות אלוהים ואת אמונת ישוע. (ההתגלות יד:יב) | toratelohim.org
אף גוי אינו בא אל ישוע מבלי להיות מאושר על ידי האב. ישוע הבהיר זאת: האב שולח אליו את הנשמה, וישוע דואג לה, מגן עליה מהרע ומחיל עליה את דמו, ומשיבה אל האב (“איש לא בא אל האב אלא דרכי”). האב הוא שמחליט מי יישלח אל הבן לישועה. אם האב אינו מרוצה ממישהו, דמו של המשיח אינו יכול לטהר את חטאיו. ומי מרצה את האב? לא הגוי החי באי-ציות גלוי לחוקיו שבתנ”ך, אלא אלו השומרים את אותם חוקים שישוע ושליחיו שמרו. הישועה היא אישית. אל תלך אחרי הרוב רק כי הם רבים. הסוף כבר הגיע! שמור כל עוד אתה חי. | והגוי הנלווה אל ה’, לשרתו ולהיות לעבד לו… והמחזיקים בבריתי, והביאותים אל הר קדשי. (ישעיהו נו:ו-ז) | toratelohim.org